S elektrickým kolem to půjde
Také se Vám nechce šlapat do kopců na obyčejném kole? Co je platné, že je horské, když musíte udělat stejně veškerou práci za něho. A co je platné, že Vás partner stále přesvědčuje, že to určitě zvládnete. Vám je jasné, že to dopadne jako posledně. Zůstanete stát v půli kopce s roztřesenými koleny.
Nevím, co stálo u zrodu elektrického kola.Možná měl jeho vynálezce podobný problém. Jisté je, že je to skvělý nápad.
· Obyčejné jízdní kolo, které pohání elektrická energie.
· Takové kolo má spoustu nesporných výhod.
– Pokud ho chcete používat, nemusíte vlastnit řidičský průkaz.
– Můžete používat veškeré cyklostezky.
– Na elektrickém kole můžete klidně i do lesa.
Kolo, které je poháněno akumulátorem, vyvine rychlost až dvacet pět kilometrů za hodinu. Pokud je Váš partner zdatným cyklistou, bude Vám jistě stačit. Pokud ne, může si v půli kopce odpočinout.
Stačí první investice, pak už je to sranda
Náklady, které jsou přímo spojeny s nabíjením baterie, jsou zanedbatelné. Sto kilometrů ujedete za pouhé čtyři koruny.
Další výhodou tohoto dopravního prostředku je to, že Vám ho vezmou i v jiných dopravních prostředcích.
· Jelikož je to stále jen kolo, tak můžete směle nastoupit do autobusu nebo vlaku, které kola převážejí.
V některých turisticky vyhledávaných střediscích jsou instalovány nabíjecí stanice.
· Většinou fungují zdarma.
· Jsou postaveny u větších restaurací a horských chat.
· Než si dáte svačinu, máte nabito.
Elektrická kola se od sebe odlišují především typem použité baterie.
Ty nejlevnější, na které Vám bude stačit třináct tisíc, mají baterie olověné.
– Problémem je jejich váha, která se pohybuje kolem čtyřiceti kilogramů.
Je tedy mnohem lepší volit baterii lithiovou, jejíž váha se udává do třiceti kilogramů.
– Její další výhodou je i delší dojezd a větší životnost.