Ležérní bavlněné reklamní mikiny – ideální oděv pro chvíle odpočinku
Triček s potiskem je všude plno a stěží byste dnes našli městskou rušnou ulici, kde by se v létě neobjevil v průběhu jedné hodiny alespoň jeden člověk s nějakým nápisem na triku či tílku z bavlny nebo polyesteru.
S mikinami už to tak slavné není, přitom jde o mnohem působivější a esteticky přijatelnější oděv, který je zároveň vzdušný a příjemný na nošení. Lidé, kteří bavlněné mikiny nosí pravidelně, na ně nedají dopustit, plní totiž stejnou funkci jako svetr či vesta z ne zrovna příjemné „kousavé vlny“. Důležité je, aby byla mikina volná, nepřiléhavá, protože vzduchová vrstva mezi mikinou a tělem vytváří perfektní izolační materiál, který v teplém období roku chladí, zatímco v chladném zahřívá. (To se týká i kalhot, volný střih lépe izoluje, takže se mnohem hůře cítíme v jakémkoli ročním období v těsných riflích – v tom „hloupém“ pseudomoderním outfitu, než např. ve volných plátěných dlouhých kalhotách nebo tříčtvrtečních kraťasech.)
Využijte tohoto fyzikálního jevu ve svůj prospěch, stejně tak na dotek příjemné bavlny, a využijte také své jedinečnosti k nějakému odlišení od ostatních. Můžete to udělat třeba právě zmiňovaným potiskem nebo výšivkou, jednobarevná mikina s jednoduchým střihem se k tomu přímo nabízí.
A co se na reklamní mikinu hodí? Vsaďte raději na pravidlo „méně je leckdy více“. Drobné firemní logo nemusí působit vůbec rušivě, stejně tak nápisy při příležitosti nějakých oslav, sportovních a kulturních akcí, jako např. „Festival Krumlovská růže 2021“ v menším fontu a s obrázkem rozvitého růžového květu – symbolu Rožmberků v erbovním znamení města.
Mikinu lze ovšem vyzdobit i poutavými fotkami, umožňuje to digitální tisk, takže proč ne na bílý podklad krásné přírodní panorama, bohatě kvetoucí rostlinu, anebo nádherný dívčí obličej. Zapomeňte na vulgární naivní texty o alkoholu, sexu, autech a drogách a zkuste vymyslet něco pozitivního, co přinese radost vám i kolemjdoucím lidem.